سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز بازسازی سینما فلسطین اصفهان/ برنامه های حوزه هنری برای بازسازی سینماها

kaazemi

بازسازی سینما فلسطین اصفهان توسط موسسه بهمن سبز آغاز شد.

بازسازی سینما فلسطین اصفهان توسط موسسه بهمن سبز آغاز شد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: این موسسه طرح ها و برنامه‌های متعددی برای بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماها در سال ۹۴ دارد که به مرور و با تامین اعتبار اجرایی می شوند. طراحی و برنامه ریزی برای سامان دادن به وضعیت سینما فلسطین اصفهان از مدتی پیش به شکل جدی شروع شد و به تازگی وارد فاز اجرایی شدیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده بازسازی این سینما در چهار ماه به پایان می‌رسد و شهروندان اصفهانی می توانند فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را در این سینما به تماشا بنشینند. این سینما چند سال گذشته تعطیل بوده، طبق فرمان مقام معظم رهبری مالکیت این سینما به حوزه هنری واگذار شده است. امیدواریم پس از بازسازی، این سینما که در منطقه چهارباغ واقع است، شرایط مطلوبی برای میزبانی خانواده ها داشته باشد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این سینما یک سالن چند منظوره دارد که پیشتر در آن نمایش هم اجرا میشده، پس از بازسازی هم این ویژگی برای سینما حفظ می شود و می توان از این سالن برای نمایش فیلم، اجرای نمایش و برگزاری جلسات و همایش استفاده کرد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز درباره دیگر برنامه های این موسسه برای بازسازی سینماهای حوزه هنری گفت: پس از این پروژه سینما بهمن تهران و سینما بهمن تبریز در اولویت هستند، طراحی برای بازسازی این دو سالن به تازگی به پایان رسیده و امیدواریم به زودی بازسازی هر دو سالن را به پایان برسانیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>