سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

پخش تیزر جشنواره بین‌المللی محمد(ص) پیامبر صلح در سینماهای کشور

mohamad-solh

حبیب ایل‌بیگی طی نامه‌ای به ریاست انجمن سینماداران درخواست کرد تا تیزر اولین جشنواره بین‌المللی محمد(ص) پیامبر صلح در کلیه سینماهای کشور پخش شود.

حبیب ایل‌بیگی طی نامه‌ای به ریاست انجمن سینماداران درخواست کرد تا تیزر اولین جشنواره بین‌المللی محمد(ص) پیامبر صلح در کلیه سینماهای کشور پخش شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی محمد(ص) پیامبر صلح؛ این اقدام سازمان سینمایی به منظور حمایت از این رویداد سینمایی ملی و بین‌المللی و در راستای گسترش فضای اطلاع‌رسانی و شرکت هنرمندان و سینماگران سراسر کشور در این حرکت ارزشمند صورت گرفته است.

برپایه این خبر؛ جشنواره بین‌المللی فیلم محمد (ص) پیامبر صلح به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان‌ها و مراکز مختلف کشور با اهدافی چون: تبلیغ جنبه‌های انسانی، فردی، اجتماعی، مهربانی و نیز زیبایی‌های معنوی حیات پر نور پیامبر رحمت و عدالت آگاهی بخشی به جامعه بشری به واقعیات حیات و دستورات حضرت محمد (ص)/ تعمیم ارزش‌های والای فرهنگی و اجتماعی زندگی پیامبر اسلام (ص)/ زمینه‌سازی برای نوآوری و تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌های هنرمندان/ ارایه تصویر واقعی از زندگی پیامبران و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها و بهره‌گیری از ابزار نافذ و تاثیرگذار سینِما در راستای تبلیغات دینی طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

این جشنواره قرار است دی ماه سالجاری به دبیری مهدی حقیقی در تهران برگزار گردد.

mohamad-solh-poster

علاقمندان می‌توانند آثارشان را به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در: بالاتر از چهار راه ولیعصر- جنب دانشگاه هنر- خیابان رشت- بن بست اول- پلاک یک ارسال نمایند. همچنین، اعلام شد نخستین جشنواره فیلم «محمد(ص) پیامبر صلح» از سیستم دبیرخانه  اینترنتی و آنلاین برخوردار است و علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه را از طریق سایت جشنواره به نشانی muhammadfilmfestival.ir ارسال نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>