سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۱:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

آرزوی یک بازیگر تئاتر در «مهاجران غریبه»/ فتوای مفتی‌های سلفی در «جهاد نکاح»

jahad-nekah

شبکه مستند سیما دوشنبه ۲۳ شهریور آرزوی مسعود رهنما بازیگر ایرانی مقیم وین در «مهاجران غریبه» و فتوای مفتی‌‌های سلفی در «جهاد نکاح» را پخش می‌کند.

شبکه مستند سیما دوشنبه ۲۳ شهریور آرزوی مسعود رهنما بازیگر ایرانی مقیم وین در «مهاجران غریبه» و فتوای مفتی‌‌های سلفی در «جهاد نکاح» را پخش می‌کند.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، دوشنبه۲۳ شهریور ماه «مهاجران غریبه» برای ساعت ۲۰ در نظر گرفته شده است. این مستند در ۴۰ دقیقه به زندگی مسعود رهنما بازیگر ایرانی مقیم وین پایتخت اتریش می پردازد.

این بازیگر تئاتر گرچه با مهاجرت به خارج از کشور و حضور در وین، پیشرفت کرده و فعالیت های هنری خود را در اتریش ادامه می دهد اما آرزو دارد در ایران به اجرای تئاتر بپردازد؛ به ویژه که اجرا با زبان مادری، قابلیت های بسیاری به یک بازیگر برای بهبود نقشش می دهد.

خاطراتی از رییس دفتر اطلاعات پهلوی در ۱۱ قسمت

این قسمت از مجموعه «سیمرغ» به «خاطرات شفاهی ارتشبد فردوست» اختصاص دارد که قسمت نخست آن ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۳ شهریور پخش می شود و ۱۱ قسمت دارد.

خاطرات شفاهی حسین فردوست ارتشبد ارتش شاهنشاهی و رییس دفتر ویژه اطلاعات در دوران محمدرضا در اواسط دهه ۶۰ ضبط شده و هدف آن آشنایی مخاطبان با ابعاد کمتر مطرح شده زندگی و پادشاهی محمدرضا پهلوی است.

فتوای مفتی‌های سلفی در «جهاد نکاح»

«جهاد نکاح» آخرین مستند روز دوشنبه است و به فتوای مفتی‌‌های سلفی می پردازد که در ادبیات تروریست‌ها جهاد نکاح نام گرفته است: «تنتان را در اختیار معارضان در سوریه قرار دهید تا جای‌تان در بهشت باشد!»

این مستند در ۴۷ دقیقه ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه مستند سیما می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>