سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

پشت صحنه «میم مثل مستند» روی آنتن می‌رود

poshte-sahne-mim-mostanad

پشت صحنه شب نکوداشت بزرگان و رونمایی از گنجینه های سینمای مستند ایران، جمعه در قالب «میم مثل مستند» از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

پشت صحنه شب نکوداشت بزرگان و رونمایی از گنجینه های سینمای مستند ایران، جمعه در قالب مستند «میم مثل مستند» از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، دوشنبه ۱۶ شهریور در مراسمی با نام «میم مثل مستند» از مستندسازان پیشکسوت از جمله خسرو سینایی، محمدرضا اصلانی، حسین ترابی و محمدعلی فارسی تقدیر به عمل آمد.

مراسمی که با سخنرانی محمد سرافراز رییس سازمان صداوسیما همراه بود و یک تفاوت بزرگ با تمام مراسم های مرسوم این چنینی در کشور داشت.

تقدیر از مستندسازان در قالب یک فیلم مستند از پیش تهیه شده بود و حاضران به تماشای این فیلم مستند نشستند. سخنرانی رییس سازمان صداوسیما تنها بخش زنده این مراسم بود که البته با تمجید وی از این حرکت همراه شد.

شبکه مستند قصد دارد پشت صحنه «میم مثل مستند» شب نکوداشت بزرگان و رونمایی از گنجینه های سینمای مستند ایران را در قالب یک مستند ۹۰دقیقه ای روی آنتن بفرستد.

این مستند جمعه ۲۷ شهریور ساعت ۲۲ در جدول پخش شبکه قرار گرفته است و در آن با مدیر شبکه مستند، خانواده شهید هادی باغبانی مستندساز، مجید برزگر، خسرو سینایی و تهیه کنندگان و کارگردانان حاضر در مراسم گفتگو شده است.

عوامل «میم مثل مستند» عبارتند از تهیه کننده: سعید رسولی، کارگردان: حنیف شهپرراد، تدوین: صالح بهشتی، تصویربردار: مهدی مولایی، حسین ابراهیمی و مجید یزدانی، صدابردار: مهدی مشتاقی، دستیار تصویر: مصطفی باکانی، هماهنگی: سمیه جانخانی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>