سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۸:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
فیلم تازه غفارزاده/

پرستویی و زارعی گزینه‌های بازی در «من زنده هستم»

parviz-parastouee

پرویز پرستویی و مریلا زارعی گزینه‌های اصلی بازی در فیلم «من زنده هستم» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستند.

پرویز پرستویی و مریلا زارعی گزینه‌های اصلی بازی در فیلم «من زنده هستم» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستند.

غفارزاده به خبرنگار سوره سینما گفت: قرار بود فیلم «من زنده هستم» برای جشنواره امسال حاضر باشد، اما به خاطر کمبود بودجه و وقفه‌ای که در جریان تولید آن پیش آمد، از کار عقب ماندیم. به دنبال رایزنی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم و امیدوارم بتوانیم در اوایل سال آینده پیش‌تولید را شروع کنیم.

این کارگردان گفت: سوژه فیلم به گونه ای است که می تواند حمایت دولتی هم داشته باشد ، اما از آنجا که در شرایط اقتصادی فعلی وضع دولت ها و ارگان ها خیلی خوب نیست، به سراغ شان نرفتیم. آقای عرفان منش به ما قول داده بود بعد از جشنواره درباره بودجه فیلم صحبت می کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در توضیح قصه این فیلم گفت: ماجرای این فیلم درباره مردی است که با استفاده از مبلغی که به عنوان یارانه به حساب او ریخته می شود، یک وانت بار می خرد. روزی با مراجعه به بانک متوجه می شود پولی به حساب او ریخته نشده. به ثبت احوال مراجعه می کند و در آنجا به او می گویند که مرده است! تلاش او برای اینکه ثابت کند زنده است، شروع می شود.

کارگردان «گیرنده» ادامه داد: این فیلم یک اثر اجتماعی با رگه های طنز است و داستانی متفاوت دارد. در حال حاضر پرویز پرستویی فیلمنامه را خوانده و پسندیده است. همینطور با مریلا زارعی هم صحبت هایی داشته ایم.

غفارزاده افزود: من یک سوژه جنگی هم دارم با عنوان «من و پسرم» که علاقمند هستم آن را با کمک نهادهایی مثل حوزه هنری بسازم.

این کارگردان سینما درباره چشم‌انداز اکران ۹۲ گفت: فیلم‌هایی که در جشنواره دیدیم، بیشتر برای تلویزیون مناسب بودند تا سینما. در واقع آثار کمی بود که مردم را به خرید بلیت و سینما رفتن ترغیب کند. البته فیلمی مثل «خسته نباشید» را پسندیدم و فکر می کنم برای سینما ساخته شده بود و «حوض نقاشی» هم فیلم دیگری است که می تواند در این رده قرار بگیرد.

غفارزاده ادامه داد: «رسوایی» هم با وجود اینکه داستان خوبی ندارد و یادآور آثار پیش از انقلاب است، می تواند به گیشه رونق بدهد. فیلمی مثل «تنهای تنهای تنها» با توجه به قابلیت‌هایش، می‌تواند مخاطب را جذب کند هر چند چنین آثاری معمولا در اکران عمومی مورد توجه نیستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>