سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

«بزرگ‌راه همت» به حرم امام رضا (ع) رسید

bozorgrahe-hemat1

هفتمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «همنشین»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

هفتمین قسمت از مجموعه مستند تلویزیونی «بزرگ‌راه همت» با عنوان «همنشین»، امشب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما ، این برنامه امروز یک‌شنبه ۲۹ شهریور ماه، در ساعت ۱۷ عصر و همچنین ۲۲ شب از شبکه افق پخش خواهد شد.گفتنی است این قسمت بنا بود هفته گذشته از این شبکه پخش شود که بنا به دلایلی پخش آن به این هفته موکول شد.

هفتمین روایت از این مجموعه در سفر به شهر مشهد مقدس و در جوار حرم امام رئوف (ع) روایت می شود. این قسمت، حکایت همنشین های ما در دنیای امروز است و روایت آدم هایی است که معرف همنشین های پسندیده اند؛ چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی.

مسعود فروتن، کارگردان سینما و تلویزیون و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، روایت گران این قصه از «بزرگ‌راه همت» هستند.

bozorgrahe-hemat2

«بزرگ‌راه همت» در ۱۳ قسمت به نویسندگی و کارگردانی سیدامیر جاوید و تهیه‌کنندگی اباذر صالحیان، عنوان مجموعه مستندی است که سوژه‌های آن تمام ایران را شامل می‌شود و مخاطب در یک سفر دور و دراز، در هر قسمت از این مجموعه با فعالیت‌های فرهنگی خودجوش و مردمی مسافران «بزرگ راه همت» آشنا می‌شود.

خصوصیت مشترک این فعالیت‌ها، اتکای آنها به نیرو و منابع مردمی و خودجوش و پرهیز از استفاده از منابع و امکانات دولتی برای رشد و حیات است.

این مجموعه مستند هر هفته یکشنبه‌ها از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>