سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۴ در ۲:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

کافه بعضیا با حضور هنرمندان افتتاح می‌شود

kafe-bazia

مراسم افتتاح کافه بعضیا امروز سه‌شنبه ۳۱ شهریور در قالب جشن مهرگان با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاح کافه بعضیا امروز سه‌شنبه ۳۱ شهریور در قالب جشن مهرگان با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

سوره سینما – امروز کافه بعضیا در شهرک غرب افتتاح می‌شود و شنیده ها از این حاکی است که سیدعلی ضیاء مجری شناخته شده تلویزیون نیز که این روزها در سفر حج به سر می برد، در پشت پرده راه اندازی این کافه است.مراسم افتتاح این کافه در قالب جشن مهرگان با اجرای محمد سلیمی همراه است.

همچنین هنرمندانی چون علیرضا آذر، میلاد بابایی، یاحا کاشانی، شهره احدیت، سارا منجزی، شیوا طاهری، ترلان پروانه و شهرزاد کمال زاده نیز در این مراسم حضور دارند.

عوامل برنامه «بعضیا» و «امشب» نیز در این مراسم حاضر خواهند بود و آذر، کاشانی و محمدمهدی نورقربانی به شعرخوانی می پردازند.

میلاد بابایی نیز تیتراژ «بعضیا» را در این مراسم اجرا می کند. برنامه پربیننده ای که با اجرای ضیاء سال ۹۳ از شبکه سه سیما روی آنتن می رفت.امشب نیز برنامه شبانگاهی شبکه یک سیما است که ضیاء اجرای آن را برعهده داشت.

کافه بعضیا در شهرک غرب، بلوار دادمان به سمت غرب، بعد از تقاطع پاکنژاد، خیابان فخار مقدم، بعد از تقاطع سپهر پلاک ٢۵ واقع است و مراسم افتتاح آن امروز سه‌شنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می شود و علاقمندان می توانند در این مراسم شرکت کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>