سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مهر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت تهیه‌کننده «محمد رسول الله(ص)» به مناسبت حادثه منا/آمار فروش جدید فیلم

mohammad-s-mena

به دنبال وقوع حادثه منا و اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری ،تهیه کننده فیلم «محمد رسول الله(ص)» پیام تسلیتی را صادر کرد.

به دنبال وقوع حادثه منا و اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم محمد رسول الله(ص) پیام تسلیتی را صادر کرد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان، در این پیام تسلیت آمده است :

فاجعهٔ انسانی مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن صد‌ها زائر ایرانی و همچنین مسلمانان سایر کشورهای جهان در مراسم حج محمدی گام تمامی مسلمانان را در روز عید قربان تلخ کرده است و عید آنان را به عزا تبدیل کرده است.

حرم و شهری که بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) باید خانه امن الهی باشد امروز به دلیل مدیریت غلط و غیرالهی حکام سعودی شاهد فجایعی همچون منا است. اتفاقاتی که در روز پنجشنبه دوم مهرماه و پیش از آن رخ داد نشانه کاملی از بی کفایتی حکام سعودی در میزبانی از مسلمانان و پیروان راستین حضرت محمد (ص) است.

شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم محمد رسول الله(ص) و همچنین سایر سازندگان این فیلم این مصیبت عظما را به مقام معظم رهبری(مد ظلله العالی )، ملت مسلمان ایران و تمامی کشور های مسلمان و خانواده های داغدار زائران جان باخته در حادثه منا تسلیت می گوید و از خداوند برای آنان طلب آمرزش می کند.

همچنین در خبری جداگانه میزان فروش این فیلم تا روز جمعه ۳ مهر اعلام شد بر این اساس میزان فروش فیلم محمد رسول الله (ص) در روز چهارشنبه ۱ مهرماه در تهران ۵۸ میلیون تومان و در شهرستان ۹۸ میلیون تومان بوده است . همچنین میزان فروش این فیلم در روز پنجشنبه ۲ مهر ماه در تهران ۱۵۰ میلیون تومان و در شهرستانها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان بوده است .

فروش این فیلم تاکنون از مرز ۷ میلیارد تومان عبور کرده است .

فیلم محمد رسول الله (ص) به کار گردانی مجید مجیدی از ۵ شهریور در ۴۰ سینمای تهران و ۸۹ سینمای شهرستان در حال اکران است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>