سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۴ در ۳:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

ایجاد پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم کوتاه در «پردیس ملت»

pardis-mellat

به همت موسسه تصویر شهر، پاتوق فیلم کوتاه در «پردیس سینمایی ملت» از اواسط مهرماه برپا می‌شود.

به همت موسسه تصویر شهر، پاتوق فیلم کوتاه در «پردیس سینمایی ملت» از اواسط مهرماه برپا می‌شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، سیدعلی احمدی با اعلام خبر برنامه‌ریزی برای ایجاد پاتوق فیلم کوتاه در «پردیس سینمای ملت» گفت: امروز فیلم‌های بلند سینمایی وضعیت چندان مطلوبی در گیشه و بعضاً کیفیت تولید ندارند و لزوم توجه دوچندان به فیلمسازان کوتاه که آینده سینمای این کشور در دستان آنهاست، بیش از پیش به چشم می‌آید.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر ادامه داد: ما فکر می‌کنیم که فیلم کوتاه و مستند می‌تواند بعضی از خلا‌های هنری و تکنیکی سینمای ایران را پر کند. این اتفاق مهم، بدون حمایت و سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در حوزه فیلم کوتاه میسر نیست.

وی خاطرنشان کرد: موسسه تصویر شهر به عنوان یک موسسه تولیدی – خدماتی در سینمای ایران که مدیریت پردیس های ملت، تماشا، راگا و رازی را برعهده دارد، تصمیم به ایجاد «پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم کوتاه» در پردیس سینمایی ملت گرفته است.

بر اساس این گزارش، موسسه تصویر شهر وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است که علاوه بر فعالیت‌های مربوط به تولید، اکران و…، در حوزه تبلیغات نیز در حال تلاش برای ایجاد کمپین «سینما_منتظر_شماست» در شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام است تا از این طریق، توجه مردم را به سینما رفتن جلب کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>