سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مهر ۱۳۹۴ در ۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

«هنر، ضد داعش» در گالری آرته

zede-daesh

پروژه «هنر، ضد داعش» با حضور جمعی از هنرمندان در گالری آرته برگزار می‌شود.

پروژه «هنر، ضد داعش» با حضور جمعی از هنرمندان در گالری آرته برگزار می‌شود.

سوره سینما – «هنر، ضد داعش» در قالب برنامه ای هنری از ۱۰ تا ۱۹ مهر ماه در گالری آرته آغاز به کار می کند.در لایه اول این برنامه، به نمایشگاه گردانی آنیما احتیاط ، هنرمندانی نظیر مهدی نادری -کارگردان بدرود بغداد- ، هوشیار انصاری فر – نویسنده ، شاعر و مترجم – ، علیرضا امیر حاجبی – هنرمند مفهومی، موزیسین- ، هومن داودی- پرفورمر و کارگردان تاتر- و هنرمندان فعال در عرصه «هنر اجرا» نظیر نیلوفر دربندی، سمیرا نجفی نیاسر، فاطیما طاهری، سینا کریمی،هادی مشهدی، بهارعلیزاده از ده تا نوزده مهر در گالری آرته حضور خواهند داشت. لایه دوم به نمایشگاه گردانی شوکا حسینی و با عنوان «شعر-اجرا» از بیست تا بیست و سوم مهر شکل خواهد گرفت. لایه بعد یک پروژه لند آرت است ، با نمایشگاه گردانی عاطفه خاص که در حال برنامه ریزی می باشد.

برنامه های این گروه هنری در قالب پرفورمنس ارت و نمایش فیلم کوتاه از ۱۰ تا ۲۳ مهر ماه در روز های جمعه از ساعت ۱۷ و سایر ایام هفته ساعت۱۹ آغاز خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای دیدن این برنامه ها که رایگان در نظر گرفته شده است به ادرس:ونک،خیابان ملاصدرا،شیخ بهایی جنوبی،پایین تر از پل همت،بلوار علی خانی،۲۰ متری گلستان،۱۲ متری دوم،پلاک ۳،گالری«آرته »مراجعه کنند.

zede-daesh-poster

لازم به ذکر است که این پروژه به صورت باز طرح شده است و هنرمندان و نمایشگاه گردان ها می توانند با مسئولیت خود به فعالیت هنری بپردازند و تنها ذکر عنوان «هنر، ضد داعش» الزامی است . تمامی رویداد ها در تقویم «رای نیک» ثبت می شوند تا وقایع از حالت تک صدایی خارج شده و در یک بافت تاریخی چندصدایی طرح شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>