سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۴ در ۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

پژمان جمشیدی و کنجکاوی جالب درباره هدیه تهرانی

pezhman-jamshidi

پژمان جمشیدی در برنامه «دید در شب» از ماجرای لژیونر شدن در یک تیم آلمانی تا کنجکاوی جالب درباره هدیه تهرانی سخن گفت.

پژمان جمشیدی در برنامه «دید در شب» از ماجرای لژیونر شدن در یک تیم آلمانی تا کنجکاوی جالب درباره هدیه تهرانی سخن گفت.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی آپارات، برنامه دید در شب به تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور، دو هفته است که با درون مایه بسیار چالشی و اصطلاحا هاردتاک، کار خود را آغاز کرده است. رشیدپور هفته اول علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را به برنامه آورد و هفته دوم دید در شب میزبان امیر تتلو خواننده زیر زمینی پر حاشیه بود.

میهمان سوم دید در شب پژمان جمشیدی است. پژمان جمشیدی در نخستین گفتگوی چالشی خود پس از ورود به دنیای بازیگری بسیاری از ناگفته های این چند سال را به زبان آورده است. از ماجرای لژیونر شدن در یک تیم آلمانی تا کنجکاوی جالب درباره هدیه تهرانی.

حدس بزنید کدام چهره سرشناس سینما که بازیگر و کارگردان معروفی است، پژمان جمشیدی را برای نقش اول فیلم سینمایی خود انتخاب کرده است؟

ماجرای پرداخت پول برای چاپ عکس پژمان روی جلد برخی نشریات چیست؟! همچنین در دید در شب این هفته منتظر چندین لحظه غافلگیر کننده دیگر باشید.

برنامه دید در شب در همین ابتدای کار مخاطبان خاص و زیادی کسب کرده است و اولین برنامه به این سبک است که تنها از طریق اینترنت و بصورت آنلاین پخش می‌شود.

جالب است بدانید این برنامه تنهاروی سایت آپارات که بستر اصلی برای پخش این برنامه است، برای برنامه اول بیش از ۴۰ هزار بار و برنامه دوم تاکنون نزدیک به ۱۵۰ هزار بار دیده شده است که با توجه به طولانی بودن این ویدئوها رقم قابل توجه و باورنکردنی دراین فضای مجازی است. البته این ویدئوها دانلود شده و روی بسیاری بسترهای دیگر و همچنین از طریق برنامه‌های پیام رسان موبایلی نیز دست به دست چرخیده‌اند که احتمالا رقم واقعی بازدید این ویدئوها ۵ تا ۷ برابر بیشتر خواهد بود.

البته بدلیل اطلاع رسانی و شناخته شدن برنامه نیز احتمالا در هفته‌های آینده شاهد بالاتر رفتن بازدید ویدئوهای این برنامه خواهیم بود.

شما می توانید با هر سرعت اینترنتی، حتی اینترنت موبایل این برنامه را از طریق سایت آپارات ببینید و کیفیت پخش برنامه با سرعت دسترسی شما به اینترنت تنظیم خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>