سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مهر ۱۳۹۴ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت خانواده شهدای مزارشریف به خانواده‌‌های فاجعه منا

mazar

آل سعود ولیده شیطانی و حاصل تفکر خشک و جمودی است که نطفه آن در دل سازمان‌‌های اطلاعاتی غرب، آمریکای جنایتکار و موساد بسته شده است.

آل سعود ولیده شیطانی و حاصل تفکر خشک و جمودی است که نطفه آن در دل سازمان‌‌های اطلاعاتی غرب، آمریکای جنایتکار و موساد بسته شده است.

سوره سینما – متن پیام تسلیت خانواده شهدای مزارشریف به شرح زیر است:

بار دیگر زائرین حضرت دوست٬ به دست حکومت سفاک وهابی از حرم امن الهی به سدرهالمنتهی پر کشیدند و جهان اسلام را در سوگ نشاندند.آل سعود و هم پیمانانش که دستشان تا مرفق به خون شیعیان عراق و یمن و شام آغشته بود ٬ در جنایتی دیگر چهره واقعی خود را آشکار کردند . آل سعود ولیده شیطانی و حاصل تفکر خشک و جمود افراطی گری است٬ که نطفه آن در دل سازمانهای اطلاعاتی غرب و آمریکای جنایتکار و موساد بسته شده و هر روز به اسمی ٬ مانند داعش ٬ طالبان و القاعده با وحشی گری و ظلم وتجاوز ٬ مسلمانان بی گناه و خصوصا‍‌‌ شیعیان را به خاک و خون می کشد.

فاجعه عروج تعدادی از زوار شریف بیت الله الحرام و هم میهنان عزیزمان در سرزمین منا نیز برگ دیگری از پرونده سیاه و کثیف این حکومت جبار است که بی لیاقتی و جاهلیت آل سعود را بیش از گذشته نمایان نمود و شکی نیست که با نصرت الهی ٬ خون مهمانان مظلوم و بی گناه حرم امن الهی طومار این حکومت پوشالی و پلید را در هم خواهد پیچید.

ما خانواده شهدای دیپلمات مزار شریف که عزیزانمان در کمال غربت و مظلومیت قربانی کینه توزی وهابیت جاهل و دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل و غرب و امریکا شدند و هنوز پس از گذشت ۱۷ سال زخم عمیقی از کینه وهابیت و القاعده و طالبان بر دل و جانمان باقی مانده است ٬ با شنیدن خبر فاجعه منا و ادامه کینه توزیهای وهابیون مغرض و افراطی ٬ جای این زخم در دل و جانمان تازه شد و رنج و غم بازماندگان این فاجعه یاد آور مصائب دوران شهادت عزیزانمان گردید.

لذا ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با کلیه بازماندگان و خانواده های محترم جان باختگان فاجعه منا٬ علو درجات برای عزیزان پر کشیده ٬و صبر و اجر برای تمامی بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

 والسلام / خانواده های شهدای دیپلمات مزار شریف افغانستان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>