سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«معجزه گر» به ایوان شمس می‌رود

mojezegar

در نخستین نشست باشگاه فیلم «سینمای زندگی» فیلم معجزه‌گر در ایوان شمس به نمایش در می‌آید.

در نخستین نشست باشگاه فیلم «سینمای زندگی» فیلم معجزه‌گر در ایوان شمس به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نخستین نشست باشگاه فیلم «سینمای زندگی» در ایوان شمس با نمایش فیلم «معجزه گر» به کارگردانی آرتور پن روز یکشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۰ صبح با حضور مرجان سلطانی پناه، روانشناس و محمد ناصری کارشناس فیلم برگزار می‎شود.

فیلم معجزه گر محصول سال ۱۹۶۲ آمریکا است و داستان آن براساس زندگی هلن کلر نویسنده نابینا و ناشنوای معروف است. در این فیلم؛ آن سالیون (با ایفای نقش بنکرافت) مسئولیت آموزش زبان اشاره به هلن کلر (با بازی پتی دوک)، دختر نابینا و ناشنوایی را به عهده می‌گیرد که امکان ارتباط او با محیط و اطرافیان فقط لامسه است. وظیفه‌ای طاقت‌فرسا و ظاهراً ناممکن که پس از طی فراز و نشیب‌های بسیار از عهده آن برمی‌آید و موفق می‌شود با «هلن» ستیزه‌جو و ناسازگار، رابطه‌ای دوستانه برقرار کند. بنکرافت موفق شد برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آنِ خود کند.

بنابراین گزارش، هدف از برگزاری این سلسله نشست ها بررسی مشکلات موجود در میان خانواده ها همچون: بحران های مرتبط میان والدین، طلاق و جدایی، مشکلات ارتباطی و درک متقابل والدین و فرزندان، اعتیاد در خانواده، تقابل نسل ها، چالش های مربوط به سنت و مدرنیسم در خانواده و… با حضور روانشناسان و ارائه راهکار در حل این معضلات است.

mojezegar-poster

سلسله نشست های سینمای زندگی با شعار «سینما به ما چگونه رفتار کردن را می آموزد» به همت فرهنگسرای رسانه و با همکاری موسسه تصویر شهر هر هفته در روزهای یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در ایوان شمس برگزار می شود.

حضور در این نشست ها برای عموم آزاد و رایگان است ولی به منظور بالا بردن سطح علمی برنامه، محدودیت ظرفیت وجود خواهد داشت و علاقمندان می توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۳۷۳۸۸۵۶۳۰ تماس حاصل کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>