سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مهر ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

علیرضا برازنده فیلم‌بردار «سیانور» شد

alireza-barazandeh

ترکیب پشت دوربین فیلم سینمایی «سیانور» ساخته جدید بهروز شعیبی مشخص شد.

ترکیب پشت دوربین فیلم سینمایی «سیانور» ساخته جدید بهروز شعیبی مشخص شد.

به گزارش سوره سینما ، «سیانور» فیلم جدید بهروز شعیبی این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و به تازگی عوامل تولید این فیلم که به زودی کلید می خورد، مشخص شدند.

این فیلم که یک عاشقانه پلیسی است، دومین کار بلند سینمایی بهروز شعیبی محسوب می شود که تهیه کنندگی آن را مانند فیلم قبلی او «دهلیز» سید محمود رضوی برعهده دارد.

عوامل تولید این فیلم که فیلمنامه آن توسط مسعود احمدیان نوشته شده است، عبارتند از:مدیر فیلمبرداری:علی برازنده، صدابردار:کامران کیان ارثی، طراحان گریم:زهرا و فاطمه کمالی، طراح صحنه و لباس:آیدین ظریف، مدیر تولید:شهاب علی بخشی، دستیار اول کارگردان:صالح غربی جوان، برنامه ریز:علی صابری، بازیگردان:علی صلاحی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیر تدارکات:حمید زرقومی.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می شود.

انتخاب بازیگران این فیلم که بسیار پر لوکیشن و پر بازیگراست ادامه دارد و به زودی ترکیب ان اعلام خواهد شد. فیلمبرداری «سیانور» در تهران و چندین شهرستان انجام می شود.

بهروز شعیبی قبل از مجموعه پر مخاطب «پرده نشین» که سال گذشته از شبکه اول سیما پخش شد، فیلم «دهلیز» را کارگردانی کرد. او برای اولین فیلم بلند سینمایی خود جوایز متعددی دریافت کرد.

این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>