سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

«سیانور» به ساخت موسیقی رسید

sianoor

مهیار علیزاده که پیش از این در مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» با شعیبی همکاری داشته است، این روزها در حال ساخت موسیقی دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان است.

به گزارش سوره سینما، مهیار علیزاده ساخت موسیقی «سیانور» اولین فیلم تاریخی بهروز شعیبی را از مدتی پیش آغاز کرده است. این در حالی است که تدوین و صداگذاری این فیلم همزمان انجام می شود.

از مدتی پیش تدوین «سیانور» که فیلمبرداری آن هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد، به طور همزمان توسط فرزاد هوتهم آغاز شده است و محمد کشفی نیز مشغول صداگذاری است. مهیار علیزاده که پیش از این در مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» با شعیبی همکاری داشته است، این روزها در حال ساخت موسیقی دومین فیلم بلند سینمایی این کارگردان است.

بازیگران این فیلم که از چهره های مطرح سینما هستند، عبارتند از: مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی.

فیلم «سیانور» یک عاشقانه پلیسی است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در دهه ۵۰ به تصویر کشیده می شود.

این فیلم بعد از «دهلیز» ، «پرده نشین» و… چندمین همکاری بهروز شعیبی با سید محمود رضوی است. «سیانور» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

منبع: فیلم نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>