سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

حضور ۱۰ کشور در بخش «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری» جشنواره فیلم کوتاه تهران

jashnvare-film-kootah

۱۱ فیلم از ۱۰ کشور جهان در بخش «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در‌می‌آیند.

۱۱ فیلم از ۱۰ کشور جهان در بخش «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری» سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در‌می‌آیند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این قسمت از بخش بین‌الملل جشنواره،  کشورهای استرالیا، آمریکا، هلند، تایوان، مکزیک، آلمان، فرانسه، سنگاپور، دانمارک و ایران هر کدام با یک اثر حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، فیلم‌های «فرشته‌های تازه‌وارد» به کارگردانی ابوذر امینی از هلند، «نفس» ساخته مونا مرادی و «ولد» به کارگردانی امیر عباس ربیعی از ایران، «دیوید براید به نمایندگی» کار  مت گُوُنی از استرالیا، «صندلی الکتریکی» ساخته دیوید مونیاز والاسکو از مکزیک، «خروج» به کارگردانی میشائیل کونگتیائوگ از دانمارک، «قایم موشک» ساخته پائول مارکوئز دورته از فرانسه، «فضاهای باز» به کارگردانی نیک رافتر از آمریکا، «نقطه آبی روشن» ساخته لی ژی شن از سنگاپور، «ولگرد» به کارگردانی کریستف هورش از آلمان و فیلم «عروسک گِلی» ساخته کیان شانزو از تایوان در این بخش از سینمای بین‌الملل جشنواره به رقابت می‌پردازند.

شایان ذکر است، فیلم‌های «فرشته‌های تازه‌وارد»، «ولد»، «دیویدبراید به نمایندگی»، «صندلی‌الکتریکی»، «خروج» و «قایم‌موشک» در قالب داستانی، فیلم «نفس» در قالب داستانی-تجربی و فیلم‌های «ولگرد» و «نقطه‌ی آبی روشن» در قالب انیمیشن و انیمیشن-مستند در بخش جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری حضور دارند.

گفتنی است، بخش جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری شامل فیلم‌هایی با موضوعاتی در راستای ستایش صلح و دوستی و نفی خشونت و افراطی گری میان تمام مردم در سرتاسر جهان است .

سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در تهران برگزار خواهد‌شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>