سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب
اکران نوروزی و حاشیه‌هایش/

«آقای الف» به پردیس سینمایی آزادی نرسید

aghaye-alef

مدیر پردیس سینمایی آزادی اکران همزمان یک فیلم انیمیشن و یک فیلم سه بعدی را مانع فروش آنها ندانست.

مدیر پردیس سینمایی آزادی اکران همزمان یک فیلم انیمیشن و یک فیلم سه بعدی را مانع فروش آنها ندانست.

رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره پیوستن «آقای الف» به جمع اکران نوروزی به سوره سینما گفت: نمایش نوروزی این فیلم اتفاق خوبی است، متاسفانه سالن آزادی از اکران فیلم آقای عطشانی محروم است. در روزهای جشنواره برای سیستم نمایش سه بعدی و دیجیتال ما مشکل فنی پیش آمد و تا به امروز هم تعمیر نشده است.

سعیدی‌پورافزود:  زمانی که قرار بود بنیاد سینمایی فارابی این قرار داد را برای ما بفرستد من با آنها صحبت کردم و گفتم اگر بناست فیلم را برای اکران عید در نظر بگیرند، ما امکان نمایش آن را نداریم، اما اصرار آنها بر این بود که فیلم حتما برای نوروز به اکران برسد. از آنجایی که گروه سینمایی آزادی (با سرگروهی سالن آزادی) اکران «حوض نقاشی» را بر عهده دارد، طبیعی است که سانس‌های فوق العاده را هم به همین فیلم اختصاص بدهیم.

سعیدی‌پوردرباره اکران همزمان یک انیمیشن و یک فیلم سه بعدی در نوروز افزود: اساسا یک فیلم انیمیشن ارتباطی با یک فیلم سه بعدی ندارد و فکر نمی‌کنم اکران همزمان این دو فیلم تاثیری در میزان مخاطبان یکدیگر داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>