سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مهر ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد

javayez-filmkootah

در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۹۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مجموع برگزیدگان بخش مسابقه سینمای ایران اهدا می‌شود.

در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۹۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مجموع برگزیدگان بخش مسابقه سینمای ایران اهدا می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در بخش مسابقه ایران این جشنواره تندیس جشنواره و ۸۰ میلیون ریال برای بهترین کارگردانی در بخش فیلم داستانی و تندیس جشنواره به همراه ۱۵۰ میلیون ریال به‌عنوان جایزه بهترین فیلم در بخش سینمای ایران، به تهیه‌کننده خصوصی اختصاص داده می‌شود.

جوایز این جشنواره در بخش مسابقه ایران به هر یک از برگزیدگان بهترین کارگردانی در بخش فیلم تجربی (تجربه‌گرا)، بهترین کارگردانی در رشته پویانمایی و بهترین کارگردانی در رشته فیلم مستند، تندیس جشنواره و ۶۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین به بهترین فیلم با موضوع «چشم‌انداز سرزمین زیبای ما»، بهترین فیلم با موضوع «ایمان و امید»، بهترین فیلم با موضوع «چراغ راه»، بهترین فیلم با موضوع «دست‌آوردها»، بهترین تحقیق و پژوهش برای فیلم مستند، بهترین صدای فیلم (صدابرداری یا صداگذاری)، بهترین تدوین، بهترین تصویربرداری، بهترین جان‌بخشی در آثار پویانمایی و بهترین فیلم‌نامه هرکدام تندیس جشنواره و ۵۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

بر اساس این گزارش هیات داوران می‌تواند حداکثر دو دیپلم افتخار به هر ویژگی در فیلم کوتاه اهداء کند که میزان جایزه نقدی دیپلم افتخار ۲۵ میلیون ریال است. همچنین هیات داوران این جشنواره می‌تواند دو جایزه ویژه در بخش فیلم‌های داستانی (بازیگری، موسیقی، تیتراژ، جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه و لباس و …) اهدا کند که میزان جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال است.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>