سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، سه‌شنبه به سینماها می‌آید + عکس، پوستر و آنونس

4Shanbeh1

فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه آزاد و از سه شنبه ۵ آبان‌ماه، در سینماهای کشور اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه آزاد و از سه شنبه ۵ آبان‌ماه، در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از تسنیم، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» اولین ساخته وحید جلیلوند، مجری، صداپیشه و بازیگر تئاتر و تلویزیون است که سال گذشته در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت. فیلمی اپیروزدیک از سینمای اجتماعی که در رونمایی جشنواره،  نظر مثبت تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کرد.

علی جلیلوند تهیه کنندگی این کار را برعهده دارد و وحید جلیلوند علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نیز در فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» حضور دارد. نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان، برزو ارجمند، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری‌نژاد، میلاد یزدانی و سحر احمدپور در این فیلم بازی می‌کنند.

poster-4shanbe

در خلاصه داستان این فیلم‌ آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان اردیبهشت می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی الظاهر پایان می دهد اما…

اکران فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در گروه آزاد و از سه شنبه ۵ آبان‌ماه در سینماهای کشور شروع می‌شود.

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» را فیلمیران پخش می‌کند.

آنونس فیلم:

[پخش کننده ویدئو]

عکس‌های فیلم:

4shanbe (1)

4shanbe (2)

4shanbe (3)

4shanbe (4)

4shanbe (5)

4shanbe (6)

4shanbe (7)

4shanbe (8)

4shanbe (9)

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>