سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب
خبرهای جدید از فیلم بحث برانگیز ابولقاسم طالبی:

زندباف: «یتیم خانه ایران» می‌تواند به اثری ماندگار در سینمای ایران بدل شود

zand-baf

حسین زندباف گفت: این روزها مشغول انجام تدوین نهایی فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هستم که برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

حسین زندباف تدوین‌گر پیشکسوت سینمای ایران در مورد جدیدترین فعالیت خود گفت: «یتیم خانه ایران» فیلمی «بیگ پروداکشن» است که برای تولید آن مدت زیادی زحمت کشیده شده و از تهیه جزئی ترین لوازم تا طراحی صحنه و لباس و دکورها همگی با دقت و وسواس زیادی انجام شده و از همین رو سعی داریم در تدوین و صداگذاری نیز با دقت کار کنیم تا حق مطلب به خوبی ادا شود.

به گزارش سوره سینما ، این تدوین‌گر پیشکسوت سینمای ایران تصریح کرد: فیلم «یتیم خانه ایران» از آن دست آثاری است که بسیار دوستشان دارم و مطمئن هستم که می تواند به اثری ماندگار در سینمای ایران بدل شود؛ «یتیم خانه ایران» اثری بسیار پر زحمت است و گروه سازنده آن تا جایی که توان داشته اند برای نشان دادن یک واقعه ملی و تاریخی تلاش کرده اند تا اثری شایسته را به سینمای کشور معرفی کنند.

زندباف سپس با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی در صورت تایید هیات انتخاب در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد اظهار داشت: این روزها تدوین اولیه این فیلم تمام شده و تنها تغییراتی در دو فصل اول و آخر فیلم مانده است که پس از انجام آن مقداری متن به فیلم اضافه می شود و پس از ساخت تیتراژ، فیلم آماده نمایش خواهد شد.

وی در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: «یتیم خانه ایران» فیلمی «بیگ پروداکشن» است که برای تولید آن مدت زیادی زحمت کشیده شده و از تهیه جزئی ترین لوازم تا طراحی صحنه و لباس و دکورها همگی با دقت و وسواس زیادی انجام شده و از همین رو سعی داریم در تدوین و صداگذاری نیز با دقت کار کنیم تا حق مطلب به خوبی ادا شده و این فیلم بتواند تأثیر خود را بر مخاطبان بگذارد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شب های روشن» افزود: «یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران است که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در دوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این فیلم به شیوع بیماری وبا در بین مردم این دوران نیز می پردازد.

منبع: سینما پرس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>