سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۴ در ۳:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

افزایش تعداد متقاضیان آثار تجربه‌گرا و پویانمایی در جشنواره فیلم کوتاه تهران

jashnvare-filmkootah

تعداد متقاضیان بخش «تجربه‌گرا» و «پویانمایی» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

تعداد متقاضیان بخش «تجربه‌گرا» و «پویانمایی» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ در جشنواره امسال مجموعاً ۱۷۰۱ اثر در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربه‌گرا متقاضی حضور شده‌اند. در این میان تعداد آثار داستانی ۹۵۷، مستند ۳۵۶، پویانمایی۱۶۱ و تجربه‌گرا ۲۲۷ بوده است.

بر اساس این گزارش در سال گذشته تعداد آثار متقاضی در بخش تجربه‌گرا ۲۱۷ فیلم و تعداد آثار متقاضی در بخش پویانمایی ۱۴۷ فیلم بود.

نگاهی به آمارهای اعلام شده نشان می‌دهد که؛ تعداد آثار راه‌یافته به جشنواره امسال در بخش داستانی ۵۳ اثر، در بخش مستند۲۲ فیلم، تجربه‌گرا ۱۴ اثر و در بخش پویانمایی ۴۰ فیلم در بخش ملی است.

گفتنی است؛ سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>