سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ آبان ۱۳۹۴ در ۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب
شنبه در حوزه هنری ؛

بزرگان موسیقی در رونمایی آلبوم موسیقی «خونین دلان» حضور می‌یابند

khoonin-delan

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «خونین دلان» از تولیدات جدید مرکز موسیقی، روز شنبه نهم آبان‌ماه ساعت ۱۶ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «خونین دلان» از تولیدات جدید مرکز موسیقی، روز شنبه نهم آبان‌ماه ساعت ۱۶ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، مراسم رونمایی از آلبوم عاشورایی «خونین دلان» روز شنبه با حضور محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری و مدیر مرکز موسیقی، اساتید و هنرمندان موسیقی انجام می‌شود.

آلبوم موسیقی «خونین دلان»، مجموعه نوحه‌‌نواهای حسین بابای‌مشگین است که توسط حاج‌عباس کیاماری و فرهاد کیاماری بازخوانی شده است.

در این برنامه ضمن رونمایی از این آلبوم و اجرای زنده آن، اساتید موسیقی به سخنرانی در باره این آلبوم خواهند پرداخت.

در بخشی از این برنامه داود فتحعلی بیگی، پدر نمایش سنتی ایران، به سخنرانی درباره «آیین‌های نمایشی و آواهای مذهبی ایران» می‌پردازد. این در حالی است که حمیدرضا اردلان با سخنرانی خود پیرامون «اهمیت گردآوری الحان آیینی این آلبوم» به این محفل رونق می‌بخشد.

بخش دیگر این برنامه به سخنرانی مهدی لطفی پیرامون «روند تولید این اثر، مراحل پژوهشی آن و تقوای شنیداری و گفتاری هنرمند» اختصاص دارد.

از سویی محمدحسین ناصربخت و محمدرضا اصلانی در بخش‌های جداگانه‌ای به سخنرانی درباره این آلبوم خواهند پرداخت.

همچنین فرهاد فخرالدینی و محمدرضا درویشی از مهمانان ویژه این برنامه هستند که در بخشی از این محفل نماهنگی درباره محمدرضا درویشی پخش خواهد شد.

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «خونین دلان» روز شنبه نهم آبان‌ماه ساعت ۱۶ در تماشاخانه مهر حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود به این برنامه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>