سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب
با حضور فخیم زاده و پاکدل بررسی می‌شود ؛

مصائب تولید فیلم‌های دینی و تاریخی امشب در «هفت»

Haft_01-1

«هفت» با موضوع بررسی مشکلات و مصائب تولید فیلم‌های دینی و تاریخی با مهدی فخیم زاده، مهدی پاکدل و ناصر هاشم‌زاده گفتگو خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما ، نخستین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی «هفت» امشب ۸ آبان ماه و پس از پخش سه قسمت مقدماتی در هفته های گذشته، با موضوع بررسی مشکلات فیلم های دینی و تاریخی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

«هفت» با موضوع بررسی مشکلات و مصائب تولید فیلم های دینی و تاریخی با مهدی فخیم زاده، مهدی پاکدل و ناصر هاشم زاده گفتگو خواهد کرد.

در این برنامه همچنین مسعود فراستی در بخش نقد و بررسی به همراه میهمانانش، به نقد فیلم های از کف فروش افتاده روی پرده سینما می پردازد. فراستی در این بخش همچنین به نقد و بررسی فیلم های روز خارجی خواهد پرداخت.

Haft_01-2

برنامه «هفت» با اجرا و سردبیری بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>