سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آبان ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

«تا آمدن احمد» از ۴آذر ماه به سینماها می‌آید

ta-amadane-ahmad1

پروانه مرزبان گفت: فیلم سینمایی دفاع مقدسی «تا آمدن احمد» از ۴آذر ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد و سپس در بخش اصلی جشنواره جیپور هند با سایر آثار رقابت خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما، پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم سنیمایی «تا آمدن احمد» گفت: این فیلم در جشنواره «جیپور هند» پذیرفته شده است و قرار است در این جشنواره در بخش اصلی آن با سایر فیلم ها رقابت داشته باشد باید توجه داشته باشیم که این اثر دفاع مقدسی می تواند برای سینمای ایران افتخار کسب کند.

وی در ادامه گفت: فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» فیلمی دفاع مقدسی است که قرار است از ۴ آذر ماه اکران خود را در سینما های کشور آغاز کند. چندی پیش نیز این فیلم به در خواست سفیران فرهنگی عراق که این اثر را دیده بودند در سفارتخانه عراق با حضور مهمانان دیگر سفارتخانه ها به نمایش در آمد.

گفتنی است جشنواره «جیپور» یکی از معتبرترین جشنواره های هند محسوب می‌شود که پیش از این فیلم های ایرانی در آن به نمایش در آمده اند و توانسته اند جوایزی را کسب کنند به طور مثال پرویز پرستویی در این جشنواره برای بازی در فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی و «مهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور توانسته بود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم «جیپور» هند شود.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>