سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۴ در ۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
در دومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر ؛

سه فیلم کوتاه و یک کارگاه در دومین جلسه باشگاه فیلم پردیس ملت

bashgah-shahr

در دومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر در پردیس ملت، فیلم‌هایی از عباس عمرانی، سیدعلی هاشمی و عماد خدابخش به نمایش در می‌آیند.

در دومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر در پردیس ملت، فیلم‌هایی از عباس عمرانی، سیدعلی هاشمی و عماد خدابخش به نمایش در می‌آیند و کارگاه آموزشی با موضوع چالش‌های بهره‌گیری از بازیگران چهره در فیلم‌های کوتاه در پردیس ملت برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، دومین جلسه باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر روز شنبه ۱۶ آبان ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

در این جلسه علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه: «پارکینگ» ، «صبح روز بعد» و «مثل هر روز»، کارگاه آموزشی فیلمسازی با موضوع «چالش‌های بهره‌گیری از بازیگران چهره در فیلم‌های کوتاه» با حضور سیدعلی هاشمی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم کوتاه «پارکینگ» ساخته عباس عمرانی، داستان زندگی پیرمردی به نام قاسم در یک پارکینگ است که خاطرات دوران زندگی‌اش در خرمشهر و دفاع از این شهر را به صورتی شاعرانه برای خودش نقاشی می‌کند.

فیلم کوتاه «صبح روز بعد» به کارگردانی سیدعلی هاشمی، تهیه کنندگی علی حضرتی و با بازی نگار جواهریان، فریده سپاه منصور، حدیث میرامینی و شکوفه هاشمیان همراه است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سحر مثل هر روز از خواب بر می‌خیزد تا کارهای روزانه‌اش را انجام دهد. اما امروز روز دیگری است…

همچنین فیلم کوتاه «مثل هر روز» کاری از عماد خدابخش و از تولیدات موسسه تصویر شهر، داستان پیک موتوری را روایت می‌کند که مجبور می‌شود یک خانم باردار را به بیمارستان برساند و پس از آن نیز به دلیل عدم حضور شوهر آن خانم درگیر مسائلی جدیدتر می‌شود. بازیگران این فیلم پوریا رحیمی، ثریا قاسمی، میثم رازفر، الناز صالحی، شادی محمد، محسن بانبرتینا و آرش توکلی است.

باشگاه فیلم کوتاه و مستند شهر، یک پاتوق آموزشی و نمایشی فیلم‌های کوتاه و مستند است که یک هفته در میان در روزهای شنبه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. در این سلسله جلسات علاوه بر نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی فیلمسازی به صورت رایگان و برای عموم فیلمسازان جوان برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است که شرکت در این جلسات برای عموم آزاد بوده و علاقمندان می توانند جهت اطلاع از برنامه های آن، به وب سایت پردیس سینمایی ملت به نشانی www.cinema-mellat.com مراجعه کرده و یا عضو کانال ارتباطی موسسه در تلگرام به آدرس https://telegram.me/cineplex شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>