سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
جزئیات اکران ویژه «شاهزاده روم» در زنگ سینما ؛

مدارس برای اکران ویژه «شاهزاده روم» چه کنند؟

shahzade-rom-madares

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» پروانه حمایت فیلم از وزارت آموزش و پرورش را کسب کرده است و مدارس سراسر کشور می توانند برای اکران این فیلم اقدام کنند.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» پروانه حمایت فیلم از وزارت آموزش و پرورش را کسب کرده است و مدارس سراسر کشور می توانند برای اکران این فیلم اقدام کنند.

به گزارش سوره سینما ، طبق توافق انجام شده با وزارت آموزش و پرورش، مدارس سراسر کشور می توانند برای تماشای انیمیشن «شاهزاده روم» در زنگ سینما و در شیفت صبح سینماهای تهران و شهرستان ها، اقدام کنند.

در تهران پردیس های ملت، آزادی، شکوفه، راگا، کیان، تماشا، رازی، سپیده، کورش، ماندانا، شاهد، جوان، اریکه ایرانیان، زندگی، دهکده المپیک، فردوسی، کارون، پامچال، ایران، ناهید، پیام، تیراژه ۲، چارسو، برج میلاد و ساحل در شیفت صبح (زنگ سینما) و ویژه مدارس، اکران این اثر را برعهده دارند.

همچنین از روز شنبه ۱۶ آبان ماه اکران این اثر در ۳۵ شهر و مرکز استان آغاز شده است. شهرهای قزوین، ساری، آمل، بابل، اهواز، کاشان، مشهد، همدان، سنندج، ارومیه، بوشهر، کرج، اصفهان، شهرضا، شیراز، کرمانشاه، یزد، قم، رشت، بجنورد، اردبیل، بندرعباس، سمنان، شاهرود، کرمان، اراک، تبریز، زنجان، خرم آباد، شهرکرد، بروجرد، گرگان، شهریار، ورامین، بیرجند هم اکنون اکران این اثر را آغاز و یا به زودی آغاز می کنند.

بدین منظور مدارس می توانند با شماره های زیر جهت رزرو اکران «شاهزاده روم» تماس حاصل کنند:

۰۲۱-۲۲۶۲۳۱۹۴

۰۲۱-۲۲۶۴۲۴۰۹

انیمیشن «شاهزاده روم» انیمیشنی تحسین شده با موضوع مادر عصر(عج) است. این فیلم، قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>