سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب

۵ اثر مرکز مستند سوره، آماده رقابت در جشنواره «سینماحقیقت»

mohsen-yazdi

مرکز مستند سوره، امسال حضور فعالی در جشنواره سینما حقیقت دارد.

به گزارش سوره سینما، محسن یزدی، مدیر مرکز مستند سوره در تازه‌ترین گفتگوی خود در ارتباط با آخرین وضعیت تولیدات این مرکز برای حضور در جشنواره سینما حقیقت گفت: با ۵ اثر در جشنواره سینما حقیقت حاضر هستیم. مستند« A 157» یکی از آن کارها برای حضور در جشنواره حقیقت است. کارگردان این کار بهروز نورانی پور است و درباره ی پناه جویان کرد سوریه است که در کمپ آوارگان تولید شده است. این کار اثر خوبی در آمده است و تکان دهنده است.

وی ادامه داد : هم چنین مستند «نسل سوم» به کارگردانی محمد علی رخشانی است که درباره ی ۳ نسل از بچه های ویتنام است که به دلیل جنگ آمریکا علیه ویتنام و استفاده آمریکا از عامل نارنجی، ناقص الخلقه به دنیا می آیند. کار بعدی «سلام بر علی پسر موسی» است که وحید چاوش تهیه کننده آن است و کارگردان آن امین قدمی است. این کار درباره ی یک چوپان است که از زائران امام رضا( علیه السلام) پذیرایی می کند.

یزدی به مستند« GMTN» اشاره کرد و گفت: این کار درباره ی کسی است که ادعا می کند که داروی سرطان را تولید کرده است. این کار توسط لقمان خالدی ساخته شده است و مهدی شاه محمدی تهیه کننده آن است. هم چنین مستند«خاطرات خانه متروک» را تولید کرده ایم که درباره ی ایران در جنگ جهانی اول است. کارگردان این کار مهدی فارسی است و تهیه کننده این کار نیز خود من هستم. این دو کار نیز برای جشنواره حقیقت امسال در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>