سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

صداگذاری «نفس» به نیمه‌راه رسید

nafas2

آرش قاسمی گفت: صداگذاری فیلم سینمایی «نفس» به نیمه راه رسیده است و «خشم و هیاهو» هومن سیدی هم که ۳۰ الهی ۴۰ درصد از صداگذاری آن انجام شده به شرط حضور در جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار خواهد گرفت چون صحنه‌هایی را در سکوت صداگذاری کرده‌ایم.

به گزارش سوره سینما، آرش قاسمی در ارتباط با فیلم‌های سینمایی که در دست دارد و صداگذاری آنها را نیز انجام می‌دهد، اظهار داشت: فیلم‌های سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی، «چشمه» به کارگردانی فرهاد مهران‌فر، «والدراما» به کارگردانی عباس امینی و «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار را صداگذاری می‌کنم. که صداگذاری فیلم سینمایی «چشمه» را هنوز آغاز نشده چون در حال فیلمبرداری هستند.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی نفس صداگذاری‌‌اش تقریبا به نیمه رسیده است، هنوز به بخش‌هایی که باید به صورت ویژه صداگذاری شود نرسیده است.

قاسمی در ارتباط با صداگذاری فیلم سینمایی فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» گفت: این فیلم که صداگذاری آن ۳۰ الی ۴۰ درصد انجام شده است جزو آثاری است که در جشنواره فیلم فجر به شرط حضور دیده خواهد شد، در برخی از صحنه‌های فیلم به طور رسا شاهد راه رفتن و سیگار کشیدن شخصیت‌ها هستیم اما در صحنه صدایی احساس نمی‌شود و همه چیز در خلاء کامل اتفاق می‌افتد.

او همچنین درباره فیلم سینمایی «والدراما» گفت: والدراما اولین فیلم بلند سینمایی عباس امینی است که در سکوت کامل خبری پیش رفت و ۵۰ درصد آن صداگذاری شده است. در این فیلم هیچ بازیگر چهره‌ای حضور ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>