سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اسفند ۱۳۹۱ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب
برف بارید/

فیلمبرداری «برف» تمام شد

barf

با بارش برف در روزهای پایانی اسفندماه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی تمام شد.

فیلم سینمایی «برف» سومین ساخته بلند مهدی رحمانی که فیلمبرداری آن از ابتدای بهمن ماه در تهران آغاز شده بود با بارش برف به پایان رسید.

سوره سینما- گروه تولید این پروژه روزهای زیادی در انتظار بودند و بالاخره  روز گذشته با همراهی شرایط جوی, مرحله فیلمبرداری خود را به اتمام رسانیدند.صحنه های برفی این فیلم همه در خیابانهای سطح شهر و در نیمه های شب فیلمبرداری شد.

barf-final2

«برف» شرح حال یک روز از زندگی خانواده ای  شهری است که در تدارک برگزاری مراسم خواستگاری دخترشان هستند. «برف» با بازی رویا تیموریان، افشین هاشمی، محمدرضا غفاری، آناهیتا افشار،مینا ساداتی، رابعه مدنی، شیرین یزدانبخش و میلاد کی مرام در جشنواره فجر سال آینده رونمایی می شود.

از عوامل پشت دوربین این فیلم می توان به:فرهاد کی نژاد: مدیر تولید,امین جعفری: مدیر فیلمبرداری, مهرداد میرکیانی:طراح گریم ،  یداله نجفی:صدابردار,ویدا روشنی:طراح صحنه و لباس،عکس:محسن کلکو،دستیار کارگردان و برنامه ریز:منصور میر شکاری اشاره کرد.

barf-final1

 فیلم سینمایی «پنهان» به کارگردانی رحمانی در فستیوال بایرون بی استرالیا به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه حضور دارد  تهیه کننده فیلم سینمایی «برف» مهدی رحمانی  است.