سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب
اصفهان بهترین شهر برای کار هنری است/

احمدجو فیلم سینمایی کمدی تخیلی «او‌چی یو» را می‌سازد

cinemaye-iran2

کارگردان مجموعه «روزی روزگاری» از نگارش فیلمنامه سینمایی «او‌چی یو» با مضمونی کمدی و روی صحنه بردن یک نمایش در اصفهان خبر داد.

کارگردان مجموعه «روزی روزگاری» از نگارش فیلمنامه سینمایی «او‌چی یو» با مضمونی کمدی و روی صحنه بردن یک نمایش در اصفهان خبر داد.

امرالله احمدجو که مدتی پیش سریال «پشت کوه‌های بلند» را روی آنتن شبکه سوم سیما داشت، درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: درحال حاضر مشغول کار روی یک نمایشنامه هستم که قرار است آن را در اصفهان روی صحنه ببرم. این نمایشنامه فضایی سنتی و قهوه خانه‌ای دارد که قرار است با فرمی متفاوت با بازیگران خوب اصفهانی آن را اجرا کنم. همچنین نگارش فیلمنامه سینمایی در اولویت کاری دارم که نام موقت آن «او‌چی یو» است.

احمدجو که تجربه ساخت یک فیلم سینمایی با نام «شاخه‌های بید» را در سال۶۷ داشته است ادامه داد: این فیلمنامه سینمایی فضایی کمدی و تخیلی دارد که ساکنان یک روستا را با موقعیتی تخیلی و ماورایی روبه رو می‌کند. با تهیه کننده‌ای برای این کار هنوز وارد مذاکره نشده‌ام اما با تعیین تهیه‌کننده سال آینده ۹۲ ساخت این فیلم را فراهم خواهم کرد. بودجه این فیلم زیاد بالا نیست و با بودجه متعارف می‌توان این فیلم را ساخت.

کارگردان سریال«روزی روزگاری» درباره تعلق خاطرش به اصفهان و کارکردن در این شهر ادامه داد: من ۲۰ سالی است که دلبستگی شدید به بازیگران و فضای هنری اصفهان دارم و معتقدم نیروی مستعد انسانی در این شهر بیشتر از تهران وجود دارد. بازیگران اصفهانی توانمندی بسیاری دارند و علاقه آنها به خوب کارکردن باور نکردنی است. پس چه جایی بهتر از اصفهان برای کار کردن من باقی می‌ماند. از این قضیه خیلی خوشحال و راضی هستم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>