سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۹:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب
پایان تدوین تا پایان سال/

حسینی‌وند: روند تدوین «چ» طولانی نشده است

che-movie

تدوینگر «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا از پایان تدوین این فیلم قبل از آغاز سال جدید خبر داد.

تدوینگر «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا از پایان تدوین این فیلم قبل از آغاز سال جدید خبر داد.

مهدی حسینی‌وند تدوینگر فیلم سینمایی «چ» به سوره سینما گفت: تمام تلاشمان این است که تا پایان سال تدوین فیلم به پایان برسد. اما شاید این اتفاق نیفتد.

این تدوینگر درباره طولانی بودن تدوین فیلم گفت: فیلم سینمایی «چ» فیلمی سخت و سنگین است که پنج ماه فیلمبرداری داشته. فیلمی جنگی با صحنه‌های خاص خودش. نمی‌توان یک ماهه تدوین چنین فیلمی را به پایان رساند. باید زمان صرف کرد.

حسینی‌وند گفت: به هر حال وقتی تدوین فیلم شروع می‌شود اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی ممکن است به وجود بیاید که برنامه‌ریزی‌های قبلی را تحت تأثیر قرار دهد. فکر می‌کنم تدوین این فیلم دارد روال طبیعی خود را طی می‌کند و چندان طولانی نشده است. احسان شیبانی در تدوین این فیلم دستیار من است.

حسینی‌وند دربار تدوین فیلم‌ «آفتاب، مهتاب، زمین» گفت: این فیلم قرار نیست کوتاه شود. فیلم‌های دیگری که در جشنواره فیلم فجر داشتم هم قرار نیست کوتاه شوند و کارگردان چیزی در این باره به من نگفته است.

در فیلم سینمایی «چ» فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و … مقابل دوربین رفتند. فیلم روایت دو روز از زندگی شهید چمران است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>