سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۹:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

جیمزباند بار دیگر در صدر گیشه آمریکای شمالی ایستاد

james-bond

فیلم سینمایی «شبح»، قسمت جدید از سری‌ فیلم‌های جیمزباند با ۳۵ میلیون دلار فروش در صدر پرفروش‌ترین‌های این هفته آمریکای شمالی ایستاد.

فیلم سینمایی «شبح»، قسمت جدید از سری‌ فیلم‌های جیمزباند با ۳۵ میلیون دلار فروش در صدر پرفروش‌ترین‌های این هفته آمریکای شمالی ایستاد.

به گزارش سوره سینما به نقل از فارس ، فیلم سینمایی «شبح» محصول مشترک کمپانی‌های سونی و مترو گلدن مایر با ۳۵ میلیون دلار فروش طی سه روز گذشته در سینماهای آمریکای شمالی توانست فروش کلی خود را به ۱۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رساند و بدین ترتیب برای دومین هفته پیاپی صدرنشین پرفروش‌ترین‌های این هفته شود.

فیلم «شبح» هم‌اکنون در ۳۷۴ سالن سینمایی در سطح آمریکای شمالی در حال اکران است.

این فیلم به کارگردانی «سم مندس» طی این مدت در سطح جهان نیز ۱۳ میلیون دلار فروش داشته است. این چهارمین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند است که «دنیل کریگ» در آن نقش مأمور ۰۰۷ را به عهده دارد.

فیلم «شبح» که از ۲۶ اکتبر در انگلستان و از اوایل ماه نوامبر در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده است، بنا به اعلام سایت سینماهای انگلستان، طولانی‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند است.

 علاوه بر «دنیل کریگ» در این فیلم بازیگران دیگری چون «کریستوف والتس»، بازیگر برنده دو اسکار و «مونیکا بلوچی» ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم طی هفت ماه در لندن، رم، مکزیکوستی، مراکش و کوه‌های آلپ اتریش فیلمبرداری شده است.

مجموعه فیلم های جیمز باند، از سال ۱۹۶۲ با عنوان «دکتر نو» آغاز شد و نخستین بار «شان کانری» نقش مامور ۰۰۷ را بازی کرد و پس از او جرج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ در این نقش ظاهر شده‌اند.

پس از فیلم «شبح»، انیمیشن «فیلم پناتوس» با ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش، فیلم سینمایی «عشق کوپرها» با ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش، فیلم سینمایی «مریخی» با ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش و فیلم سینمایی «۳۳» با ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش به ترتیب جایگاه اول تا پنجم جدول پرفروش‌ترین‌های سینما طی تعطیلات سه روز گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>