سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۱:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

سینماهای نمایش‌دهنده «حکایت عاشقی» مشخص شد/ آغاز اکران از ۲۷ آبان‌ماه

hekayate-asheghi

سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده که از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه اکران آن در سینماهای تهران و شهرستانهای کشور آغاز می‌شود، مشخص شد.

سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به کارگردانی احمد رمضان‌زاده که از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه اکران آن در سینماهای تهران و شهرستانهای کشور آغاز می‌شود، مشخص شد.

به گزارش سوره سینما ، اکران سراسری و عمومی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» A Tale of Love به کارگردانی «احمد رمضان‌زاده» و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» و با بازی «بهرام رادان»، «قطب‌الدین صادقی»، «بهمن زرین‌پور»، «شیلان رحمانی» و «شوان عطوف» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق، که روایتی عاشقانه دارد؛ از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه جاری توسط شرکت پخش «جوزان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانهای مختلف کشور آغاز می‌شود، و سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در شهر تهران مشخص شد.

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» از روز چهارشنبه ۲۷ آبان‌ماه جاری در سینماهای تهران، همچون؛ پردیس سینمایی کوروش، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی ملت، زندگانی، فرهنگ، اریکه ایرانیان، چهارسو، کیان، ماندانا، شکوفه، مرکزی، قدس و پردیس ایران روی پرده می‌رود و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.

«حکایت عاشقی» که توسط بنیاد سینمایی فارابی در سطح جهان پخش می‌شود؛ در آخرین حضور بین‌المللی خود و به نمایندگی از سینمای ایران در سومین هفته فیلم‌های سینمایی «خانه آسیا» در شهر بارسلون اسپانیا روی پرده ‌رفت.

هفته فیلم‌های سینمایی «خانه آسیا» که با هدف ارائه تصویر معاصر از جوامع آسیایی قرن ۲۱ تأسیس شده است؛ سومین دوره آن با نمایش بیش از ۵۰ فیلم از کارگردانان ۲۰ کشور آسیایی در بخش‌های مختلف از جمله؛ «بخش اصلی»، «بخش ویژه» (فیلم‌های نوظهور با مضمون داستان‌های غیر واقعی ، انیمیشن، مستند و فیلم‌های تخیلی) و همچنین «بخش پانوراما» (بهترین تولیدات آسیایی) در روزهای ۲۰ تا ۲۴ آبان‌ماه جاری (۱۱ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵) در شهر بارسلون در کشور اسپانیا برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>