سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۴ در ۳:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

عوامل و بازیگران فیلم «پدر آن دیگری» به پردیس ملت می‌روند

pedare-aan-digari

عوامل و بازیگران فیلم «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می‌روند.

عوامل و بازیگران فیلم «پدر آن دیگری» به کارگردانی یدالله صمدی فردا شب برای تماشای فیلم در کنار مردم به پردیس ملت می‌روند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر ، اکران مردمی فیلم «پدر آن دیگری» شامگاه سه شنبه ۲۶ آبان در سئانس ۲۰:۴۵ با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، جمشید مشایخی، یدالله صمدی، حسین یاری، جعفر والی، افسانه بایگان، الهام حمیدی، سام درخشانی، بنفشه صمدی، سلمان فرخنده، سعید کریمی و مهدیار عزیزی از جمله هنرمندانی هستند که فردا شب با مردم به تماشای فیلم پدر آن دیگری خواهند نشست.

«پدر آن دیگری» داستان جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همه گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد…

حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید کریمی، اکبر عبدی، جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، سلمان فرخنده، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر و آروند کریمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>