سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور در سینما آزادی ؛

نیکی کریمی اکران «شیفت شب» را آغاز می‌کند

niki-karimi

نیکی کریمی با حضور در اتاق نمایش سینما آزادی، اکران «شیفت شب» را رسما آغاز می‌کند.

نیکی کریمی با حضور در اتاق نمایش سینما آزادی، اکران «شیفت شب» را رسما آغاز می‌کند.

به گزارش سوره سینما ، اکران عمومی فیلم سینمایی «شیفت شب» بعد از سه هفته تاخیر از چهارشنبه ۲۷ آبان ماه در سینماها آغاز می شود و قرار است نیکی کریمی کارگردان، بازیگر و تهیه کننده این فیلم به همراه عوامل دیگر در ساعت ۱۱ با حضور در سینما آزادی سرگروه «شیفت شب»، اکران را آغاز کند و در اولین سانس در کنار تماشاگران حضور داشته باشد.

اکران این فیلم از فردا توسط رسانه فیلمسازان در ۲۲ سینمای تهران آغاز می شود و از هفته آینده نیز در شهرستانها به روی پرده می رود.

تبلیغات شهری «شیفت شب» مدتهاست که آغاز شده و تبلیغات تلویزیونی هم از شب گذشته به صورت زیرنویس شروع شده و قرار است از امروز تیزرهای فیلم پخش شود.

این فیلم بعد از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» چهارمین ساخته سینمایی کریمی محسوب می‌شود و پیش از این در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن برای لیلا زارع و جایزه ویژه هیات داوران برای نیکی کریمی به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده شد.

«شیفت شب» با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش و با حضور افتخاری آتیلا حجازی روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>