سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز اکران فیلم «ناهید» با حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی

nahid1

اکران فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور بازیگران، عوامل و تعدادی از هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی کشور در تهران آغاز برگزار شد.

اکران فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده با حضور بازیگران، عوامل و تعدادی از هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی کشور در تهران آغاز برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، نمایش افتتاحیه فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی آیدا پناهنده و با حضور بیژن امکانیان تهیه‌کننده این فیلم، تعدادی از بازیگران آن از جمله؛ ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده، پیمان سنماری مدیر پخش مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» و همچنین تعدادی از بازیگران و هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی ایران و همچنین تعداد زیادی از عکاسان، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، همزمان با اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور، در سالن اصلی پردیس سینمایی کوروش در تهران برگزار شد.

nahid2

در این مراسم افتتاحیه، همچنین تعدادی از هنرمندان سینما و موسیقی کشور از جمله؛ نظام‌الدین کیایی، همایون ارشادی، ابوالحسن داوودی، حبیب اسماعیلی، پیام احمدی‌نیا، فاطمه گودرزی، میترا حجار، نازنین بیاتی، رضا یزدانی، سینا حجازی، علی اوجی، منصور لشکری قوچانی، بیتا منصوری، شهریار اسدی، محسن افشانی، الهام کردا، بهرنگ علوی، جمشید محمودی، نوید محمودی، راما قویدل، محسن شایانفر، هدی زین‌العابدین، سیاوش درخشی، رضا عباسی و … حضور داشتند.

در ابتدای این اکران ویژه، بازیگران و عوامل اصلی فیلم سینمایی «ناهید» و همچنین تعدادی از هنرمندان حاضر در این مراسم، در برابر دوربین عکاسان رسانه‌های گروهی کشور قرار گرفتند و در ادامه، بر روی پوسترهای این فیلم که توسط «پیام سنماری» طراحی شده است؛ به یادگار جملاتی نوشتند و آن را امضا کردند.

nahid3

فیلم سینمایی «ناهید» توسط مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در گروه پردیس سینمایی کوروش در تهران و نیز سینماهای سراسر کشور روی پرده است و مردم برای دیدن این فیلم و خرید آنلاین بلیط و رزروآن می‌توانند به سایت «سینما تیکت» به آدرس اینترنتی www.cinematicket.org مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>