سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۳۹۴ در ۳:۳۷ ب.ظ چاپ مطلب

نشست نقد و بررسی «تاج محل» در خانه هنرمندان

tajmahal

اکران خصوصی و نشست نقد و بررسی فیلم «تاج محل» با حضور کارگردان و بازیگران روز یکشنبه ۱ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

اکران خصوصی و نشست نقد و بررسی فیلم «تاج محل» با حضور کارگردان و بازیگران روز یکشنبه ۱ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «تاج محل» اکران خصوصی این فیلم یکشنبه ۱ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور کارگردان و عوامل فیلم در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

همچنین بلافاصله بعد از اکران، جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور دانش اقباشاوی کارگردان، علی مردانه و شهلا پرویز مرادی بازیگران فیلم و شاهین امین به عنوان منتقد برگزار می شود.

«تاج محل» فیلمی به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، ساخته سال ۱۳۹۱ است.

در این فیلم بازیگرانی همچون جهانگیر میرشکاری، عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویزمرادی، پریوش نظریه، علی مردانه، تیما امیری و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: دانش اقباشاوی و کریم نیکونظر، مدیر تولید: مسعود فیروزه، هماهنگی تولید: محمدرضا ملک محمدی، تصویربردار: سعید براتی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، صداگذار: بهمن اردلان، تدوین: محمود یارمحمدلو، طراح صحنه: علیرضا آرایش، عکس: مریم تخت‌کشیان، روابط عمومی: مریم قربانی نیا.

در خلاصه داستان «تاج محل» آمده است: «حسین مرادی، کارگر ۶۰ ساله آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی‌سازی را بنابر خواست کارفرما اخراج کند. ولی این بار تصمیم گرفته که با قرعه کشی، بختی برای برخی از کارگرها قائل شود. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می‌کند و با حسین گلاویز می‌شود . چند روز بعد…»

این فیلم که با مشارکت سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری ساخته شده است، برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۱) به نمایش در آمد و پس از آن در سی و سومین جشنواره کمبریج (۱۳۹۲)، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال (۱۳۹۲)، پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان – اروند (۱۳۹۳) و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (۱۳۹۴) نیز اکران و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

اکران «تاج محل» از ابتدای مهرماه در گروه هنر و تجربه آغاز شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>