سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۴ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

«ایستاده در غبار» به تولید موسیقی رسید/ تلاش برای حضور در جشنواره فجر

istade-dar-ghobar

کارگردان «ایستاده در غبار» گفت: در حال انجام کارهای مربوط به ساخت موسیقی و تیتراژ فیلم هستیم و تلاش‌مان این است که اولین نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر باشد.

به گزارش سوره سینما، محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» درباره آخرین مراحل تولید این اثر گفت: فیلمبرداری این کار تمام شده و در حال مونتاژ کار هستیم؛ الان در حال ساخت موسیقی توسط حبیب خزایی فر و تیتراژ فیلم هستیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مان را انجام می دهیم که «ایستاده در غبار» در جشنواره فیلم فجر اکران شود،  ادامه داد: با این حال باید دید که کارهای مربوط به مونتاژ فیلم به موقع به اتمام می رسد یا خیر.

کارگردان «ایستاده در غبار» افزود: این فیلم روایتی از زندگی احمد متوسلیان با یک سبک روایی خاص است و از کودکی تا آخرین زمانی که وی کنار همرزمانش بوده را در «ایستاده در غبار» به تصویر کشیدیم.

مهدویان با بیان اینکه متوسلیان بنیانگذار لشکر ۲۷ محمد رسول الله بوده است، اظهار داشت: برای ساخت این اثر به سراغ خانواده متوسلیان رفتیم و از خاطرات آنها در  این فیلم استفاده کرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: تمام صحنه های مربوط به این فیلم را در کشور خودمان فیلمبرداری کرده و اصلا به کشور دیگری سفر نکردیم.

منبع: خبرگزاری نسیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>