سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

توصیه خالق «سیا ساکتی» به مدیران فرهنگی برای حمایت از «شاهزاده روم»

shahzade-room-azimi

بهرام عظیمی کارگردان و طراح انیمیشن از مدیران فرهنگی خواست به تماشای انیمیشن «شاهزده روم» نشسته و در اکران از آن حمایت کنند.

به گزارش سوره سینما، بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» در حمایت از انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» گفت: امیدوارم تمام مدیرانی که وقتی حرف از هنر می‌شود متعصابه حرف می زنند و راجع به هنر و تعلق خاطرشان به وطن صحبت می‌کنند، از انیمیشن «شاهزاده روم» حمایت کنند.

وی در ادامه خطاب به مدیران فرهنگی کشور افزود: اکنون یک انیمیشن مذهبی درجه یک و شاخص ساخته شده است که همه شما وظیفه‌تان است که به آن کمک کنید و هر کاری انجام دهید تا افراد بیشتری این فیلم را ببینند.

کارگردان مجموعه انیمیشن‌های پرطرفدار «سیا ساکتی» در پایان گفت: با این حال به شما قول می‌دهم، همان افرادی که خوب حرف می زنند تا ۱۰ سال دیگر هم «شاهزاده روم» را نبینند و فقط حرفش را بزنند و یا یک جاهایی پز آن را بدهند.

منبع: خبرگزاری برنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>