سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب
اکران نوروز 92/

بهزادی: «قاعده تصادف» فیلم جوان‌هاست

ghaedeh-tasadof

کارگردان فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ارائه تصویری واقعی از جوانان در این فیلم را یکی از جذابیت‌های آن دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ارائه تصویری واقعی از جوانان در این فیلم را یکی از جذابیت‌های آن دانست.

بهنام بهزادی که پس از اعمال اصلاحیه‌هایی روی «قاعده تصادف» در انتظار شروع اکران نوروزی فیلمش از ۲۵ اسفندماه است، به سوره سینما گفت:  موارد معدودی اصلاحیه به فیلم وارد شده که اعمال شد و «قاعده تصادف» در گروه اکران عصر جدید اکران می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نسخه حاضر تفاوت زیادی با آنچه در جشنواره دیده شد، دارد یا خیر، بیان کرد: به هر حال اصلاحیه روی فیلم اعمال شده، امیدوارم این موضوع به اصل فیلم آسیب وارد نکرده باشد.

بهنام بهزادی درباره اینکه فیلم او در رقابت با فیلم‌های دیگر اکران نوروزی چه وضعیتی خواهد داشت، توضیح داد: این فیلم دارای ویژگی‌هایی است که بتواند مورد پسند مخاطب قرار بگیرد. در جشنواره فیلم فجر فیلم جای خود را باز کرد است و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بخش بین الملل فیلم هم واقع شد.

این کارگردان ادامه داد: از طرف دیگر فیلمی که به مسائل جوانان و رابطه آنها با والدین شان می‌پردازد، همیشه می‌تواند برای اقشار مختلف جامعه جذاب باشد، چون به هر حال به مضامینی پرداخته است که برای آنها نا آشنا نیست و همه به شکلی با آن مواجه هستند. بازنمایی این مشکلات به ذات خود، جذابیت دارد و فراموش نکنیم که جوان‌های ما گروه اصلی سینماروهای ما هستند و قدر مسلم ترجیح‌شان تماشای فیلمی در حال و هوای خودشان است.

«قاعده تصادف» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برنده چند جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بخش بین الملل شد.

اشکان خطیبی، سروش صحت، امیر جعفری، بهاران بنی‌احمدی، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>