سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۴ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری نوزدهمین اثر پوراحمد به پایان رسید/ فردین خلعتبری برای «کفش‌هایم کو؟» موسیقی می‌سازد

kafshhayam_koo1

سیدعلی قائم‌مقامی از پایان فیلمبرداری «کفش‌هایم کو» نوزدهمین فیلم بلند سینمایی کیومرث پوراحمد و تلاش برای رساندن فیلم به جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» گفت: فیلمبرداری ۱۶ آبان ماه آغاز شد و پس از ۳۴ جلسه شامگاه ۲۱ آذرماه با فیلمبرداری سکانس‌های خیابانی با حضور مجید مظفری به پایان رسید.

وی افزود: پیش از اتمام مهلت مقرر برای ثبت نام جشنواره فیلم فجر فرم را پر کرده ایم و این روزها تمام تلاش خود را معطوف به ارائه نسخه با کیفیت و مطلوب از فیلم کرده‌ایم چرا که خوشبختانه با همکاری همه گروه، حتی از زمان پیش بینی شده نیز فیلمبرداری زودتر به پایان رسید و به همین دلیل تمرکز بیشتری را بر روی مراحل فنی گذاشته‌ایم.

قائم‌مقامی خاطرنشان کرد:از مدتی قبل میثم مولایی کار تدوین و محمود موسوی‌ نژاد کار صداگذاری را آغاز کرده‌اند و به تازگی فردین خلعتبری ساخت موسیقی متن فیلم را آغاز کرده است.

kafshhayam_koo2

براساس این گزارش،رضا کیانیان،رویا نونهالی،مجید مظفری،شقایق فراهانی،بهاره کیان‌افشار،مینا وحید و منصوره وافری بازیگران هستند که در «کفش‌هایم کو؟» مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست قرار گرفتند.

در خلاصه داستان این فیلم که برخلاف بر اخبار و شایعات، ارتباطی با شب یلدا ندارد آمده است: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:کارگردان:کیومرث پوراحمد،نویسنده:کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس:مجید میرفخرایی،طراح چهره:مهرداد میرکیانی، موسیقی:فردین خلعتبری،صدابردار:آرش برومند،تدوین:میثم مولایی،صداگذار:محمود موسوی‌نژاد، دستیار اول و برنامه‌ریز:ایمان توکلی، عکاس:مهدی حیدری،فیلمبردار پشت صحنه:پویا طالبی،دستیار اول فیلمبردار:مهرداد لشکری‌نژاد،مدیر تدارکات:حسین روزبهانی،مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی،منشی صحنه:محسن بهاری،جامه‌دار:سحر سطوت،مجریان گریم:هاشم فغانی،ساناز سرمدی،دستیاران تدارگات:سامان مریوانی،اسماعیل شاهی‌وند،مشاور پزشکی:دکتر مریم نوروزیان،تهیه‌کننده و مدیر تولید:سیدعلی قائم‌مقامی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>