سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۴ در ۱۰:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

«جنجال در عروسی» و «به دنیا آمدن» در راه جشنواره فیلم فجر

janjal-dar-aroosi

محمد احمدی تهیه کننده سینمای ایران امسال با دو فیلم «جنجال در عروسی» و «به دنیا آمدن» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا می کند.

به گزارش سوره سینما ، احمدی درباره حضور این دو فیلم گفت:«جنجال در عروسی» که فیلمی سه بعدی و در ژانر کودک و نوجوان است، را سال گذشته کلید زدیم. اما به دلیل اینکه جشنواره فیلم نوجوان همدان امکان پخش سه بعدی فیلم را در اختیار نداشت، ما تصمیم گرفتیم اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر امسال باشد. به همین دلیل فرم این رویداد را پر کردیم.

وی افزود: این فیلم محصول مشترک ایران و فرانسه است. تلاش می کنیم همزمان با نمایش این فیلم در جشنواره فجر، عوامل فرانسوی «جنجال در عروسی» هم حضور داشته باشند.

احمدی با اشاره به فیلم «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، افزود:فیلمبرداری «به دنیا آمدن» هم اسفند سال ۹۳ آغاز شد و بهار امسال به پایان رسید. این دومین همکاری من با عبدالوهاب بعد از «لطفا مزاحم نشوید» است. این فیلم که قرار است در جشنواره فجر امسال به نمایش در آید، در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

در خلاصه داستان «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی ، آمده است:در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند . بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند ، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست .

بازیگران این فیلم عبارتند از: علیرضا خمسه ، میرطاهر مظلومی ، نعیمه نظام دوست ،  مرتضی ضرابی ، محمد رضا بحری، مهدی قانع ، صاحب حائری زاده ، علیرضا حائری زاده  ، سعید خبیری و با حضور نوجوانان : محمد جواد رسایی ، امیر حسین محرابی ، کورش فلاح ، فرزاد دهقان ، علیرضا روئین تن ، عارفه و عرفانه محمودی ، محمد هادئی ، علی کاظمی.

«به دنیا آمدن» که از آثار قابل توجه این دوره از جشنواره است، هم اکنون در مراحل میکس نهایی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می شود.

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا ، مرتضی نسیم سبحان ، بابک گودرزی­نژاد ، سیاوش نقشبندی ، حمید محمدزاده ، محمدرضا سمیعی­فر ، مهدی وحیدروش ، مریم افشار ، مهشید ناصری ، آیدا سرشار ، الهام عبدالهی راد ، سهیل عبدی ، مسعود ریاضی ، شهباز تهرانی ، شهناز چماچم­جا ، هاله قدرت زاده ، پرستو آصفی ، امیرعلی مظفریان و بازیگران نوجوانان : سپهراد فرزامی، نیکی نصیریان بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده محسن عبدالوهاب است، آمده:زن و شوهری در استانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکل می شوند. در این فیلم قرار است ترکیبی از بازیگران سینما و تئاتر حضور داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>