سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «شاهزاده روم» در سینماهای انگلستان

shahzade

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در انگلیس هم به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت.

به گزارش سوره سینما ، انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که تاکنون علاوه بر ایران در لبنان و عراق اکران شده و در کشورهای عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران محدود داشته است در انگلیس هم به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت.

«شاهزاده روم» تاکنون در سینماهای «mac birmingham»، «cineworld cinemas»، «cineworld wembley»  و «cineworld staples crone» شهرهای بیرمنگام، لندن و برادفرد انگلیس اکران شده است. بلیط این فیلم در انگلستان با قیمت ۱۲ پوند انگلیس به فروش رسیده است.

این انیمیشن سینمایی تاکنون توانسته در ایران به مرز فروش ۲ میلیارد تومانی برسد. این فیلم در زمان اکران خودش در لبنان نیز توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیر ویژه کسب کند.

این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>