سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

عدم همکاری آموزش و پرورش اصفهان با «شاهزاده روم»/ محدود کردن دانش‌آموزان اصفهانی به یک سالن

shahzade-rom

مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از عدم همکاری آموزش و پرورش اصفهان با حضور دانش آموزان در سالن های شهر اصفهان برای دیدن فیلم خبر داد.

به گزارش سوره سینما، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با اشاره به حمایت آموزش و پرورش از فیلم «شاهزاده روم» توضیح داد: فیلم مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است و در شهرستان ها همچنین تهران با اقبال بسیار خوبی مواجه است . آموزش و پرورش هم با توجه به مضمون و محتوای فیلم همچنین کیفیت اثر حمایت خود را از فیلم دریغ نکرد اما متاسفانه در شهر اصفهان شرایط نمایش فیلم با  دیگر شهرها متفاوت است.

وی درباره نمایش فیلم در شهر اصفهان توضیح داد: سالن فرهنگیان در  شهر اصفهان  در اختیار آموزش و پرورش است و آموزش و پرورش هم تاکید دارد دانش آموزان تنها امکان حضور در این سالن را دارند که این قانون برای مدارس دست و پا گیر است و همین امر باعث شده است که دانش آموزان اصفهان کمتر بتوانند از این فیلم بهره لازم را ببرند.

فرجی در ادامه تاکید کرد: هم اینک در حال رایزنی با مقامات آموزش و پرورش اصفهان هستیم تا بتوانیم این عزیزان را متقاعد کنیم مجوز حضور دانش آموزان در دیگر سالن های شهر برای دیدن فیلم «شاهزاده روم» را بدهند.

بنابراین گزارش، این فیلم با  توجه به اقبال مخاطبین هم اینک عنوان پرفروش ترین انمیشین سینمای ایران را به خود اختصاص داده است. این فیلم داستان  عاشقی و دلداگی بانویی پاک‌دامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون مسیح است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام ازدواج میکند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک‌ جهان را پر از عدل و داد خواهد نمود. «شاهزاده روم: توسط هادی محمدیان نوشته و کارگردانی شده و حامد جعفری عهده دار تهیه کنندگی این اثر است.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>