سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۴ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از مستند جنجالی «پشت صحنه» ؛ واکاوی بحران جنسی در ایران

poshte-sahne

مراسم رونمایی از مستند جنجالی «پشت صحنه» چهارشبه ۲ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، مستند «پشت صحنه»، آخرین اثر دفتر مستند سازی نجوای زلال هنر با موضوع واکاوی بحران جنسی در ایران، چهارشبه ۲ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

در این مستند به موضوعاتی مانند خود ارضایی، روابط جنسی در دوستی های قبل از ازدواج، عقد موقت، نگاههای متفاوت دو جنس به این دوستی ها، فیلم های پورنو و مطالب دیگری پرداخته می شود.

می توان این مستند را یکی از جدی ترین کارهای مستند دانست که در حوزه مسائل جنسی در ایران کار شده است. مستندی که تلاش کرده به تعدادی از موضوعات مربوط به مسائل جنسی در ایران با دیده صداقت و بدون بزرگ نمایی های بی مورد بنگرد و با نقدی از درون تلاش در بهبود جامعه خویش کند و همه این ویژگیها باعث تمایز این مستند از سایر آثار مشابه می‌باشد.

به هر حال این فیلم از جنبه های مختلف قابل نقد و بررسی است و امید است اکران آن، فتح بابی برای بحثهایی جدی تر درباره این نیاز حیاتی و اساسی انسان باشد و بدین سبب مردم و مسئولان نگاه جدی تری به این موضوع داشته باشند.

همچنین این مستند در اکران های خصوصی خود استقبال نخبگان را با خود به همراه داشته است.

آخرین اثر تورج کلانتری با موضوع بررسی بحران جنسی در ایران چهارشبه ۲ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد. در این رونمایی دکتر ابهری پژوهشکر و اسیب شناس اجتماعی نیز حضور خواهند داشت و بعد از مستند پیرامون بحران جنسی در ایران سخنرانی خواهند کرد. با توجه به هماهنگی های انجام شده ورود برای کلیه افراد آزاد می‌باشد و اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه در سایت poshtesahne.tv می‌باشد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر مستند «پشت صحنه»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>