سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ دی ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
دبیرخانه جشنواره عمار اعلام کرد؛

آثار قسمت مسابقه هفت بخش ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار مشخص شدند

ammar-festival

دبیرخانه جشنواره عمار در اطلاعیه‌ای اسامی آثار راه یافته به بخش‌های «نماهنگ»، «برنامه تلویزیونی»، «فیلم ما»، «پوستر فیلم»، «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «لوح نگار» و «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» مسابقه ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما ، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، در فاصله کم‌تر از یک هفته مانده به برگزاری ششمین دوره این رویداد فرهنگی، اسامی آثار راه یافته به هفت بخش مسابقه جشنواره را اعلام کرد و به زودی آثار بخش مسابقه اصلی جشنواره را اعلام خواهد کرد.

بنابر این گزارش برگزیده آثار این ۷ بخش هم اکنون در حال داوری است و قرار است در افتتاحیه این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار معرفی و تقدیر شوند.

بنابرین گزارش، براساس اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از میان ۲۲۲ اثر رسیده به بخش «نماهنگ»، ۳۰ اثر، از میان ۲۷ اثر رسیده به بخش «برنامه تلویزیونی»، ۸ اثر، از میان ۲۷۰ اثر به بخش «فیلم ما»، ۳۶ اثر، از میان ۱۳۲ اثر رسیده به بخش «پوستر فیلم»، ۱۱ اثر، از میان ۱۵۲ اثر رسیده به بخش «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، ۱۳ اثر، از میان ۲۲ اثر رسیده به بخش «لوح نگار»، ۷ اثر و از میان ۶۲ اثر رسیده به بخش «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی »، ۲۳ اثر به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.

برای اطلاع از اسامی آثار می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

بنابرین گزارش بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، اسامی آثار راه یافته به بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه «داستانی»، «مستند» و «انیمیشن» نیز طی روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>