سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۴ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
بانوان پیشمرگ نهاوندی میزبان میهمانان جشنواره ؛

افتتاحیه ششمین جشنواره عمار با حضور خانواده شهدای مسیحی و اهل سنت برگزار می‌شود

ammar-fest

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی و هنری کشور، سه‌شنبه هشت دی ماه در سالن حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی و هنری کشور، سه‌شنبه هشتم دی ماه در سالن حجاب برگزار می‌شود.

بنابرین گزارش، در افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار که با حضور خانواده شهدای مسیحی و شهدای اهل سنت در مبارزه با داعش برگزار می‌شود، از برگزیدگان بخش‌های « «نماهنگ»، «تیزر تبلیغاتی و آگهی بازرگانی»، «فیلم ما» و «نقد و مقالات سینمایی» و «پوستر فیلم» تقدیر می‌شود.

روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام کرده است همانند دوره قبلی، در این دوره نیز تهیه پذیرایی میهمانان جشنواره، از طرف بانوان جهادگر هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

براساس این گزارش، در این دوره قرار است با کلوچه‌های محلی بانوان پیشمرگ نهاوندی از میهمانان مراسم افتتاحیه پذیرایی شود؛ بانوان پیشمرگ نهاوندی علاوه بر تهیه و ارسال کلوچه های محلی برای رزمندگان، بدلیل خیانت‌های منافقین مواد غذایی را پیش از ارسال به جبهه‌ها تست می‌کردند تا مبادا توسط منافقین آلوده و مسموم نشده باشد و به همین خاطر هم به زنان پیشمرگ معروف شدند.

بنابرین گزارش، آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بر خلاف سال‌های گذشته و برای نخستین بار روز سه‌شنبه هشتم دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن حجاب واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، روبروی درب شرقی پارک لاله برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>