سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۴ در ۵:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی «جزیره رنگین» در موزه سینما

jazire-rangin

مراسم آیین دیدار با عوامل فیلم «جزیره رنگین» ساخته خسرو سینایی دوشنبه ۷ دی‌ماه در موزه سینما برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم سینمایی «جزیره رنگین» ،موزه سینما دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مراسم آیین دیدار «جزیره رنگین» با حضور کارگردان و دیگر عوامل فیلم و جمعی از سینماگران و اهالی رسانه است.

در این مراسم طبق رسم همیشگی، قبل از نمایش فیلم، پوستر آن توسط عوامل و مهمانان امضا می‌شود و عوامل هم چندکلامی با حاضرین صحبت می‌کنند و سپس از ساعت ۲۱ فیلم برای حاضرین به نمایش در می‎آید.

«جزیره رنگین» فیلمی با فضایی مستند داستانی است که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر برای اولین بار به نمایش در آمد. فیلم «جزیره رنگین» تاکنون در جشنواره‎های متعدد داخلی و خارجی حضور داشته‌است، از جمله در جشنواره فیلم ونکوور که در این جشنواره با استقبال قابل توجهی روبه‌روشد.

«جزیره رنگین» روایت فعالیت‌های هنری و اجتماعی احمد نادعلیان نقاش و طراح، در جزیره هرمز است. خسرو سینایی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. علی لقمانی مدیر فیلم‌برداری و علیرضا کریمی صدابردار و تدوین‌گر فیلم هستند. در این فیلم مهدی احمدی بازیگری که در چند اثر سینایی حضور داشته، در کنار بازیگران محلی ایفای نقش می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>