سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۴ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«شاهزاده روم» روی جلد «همشهری بچه‌ها» رفت

hamshahri-shahzade

شماره ۱۰۶ ماهنامه «همشهری بچه‌ها» با تصویر روی جلد انیمیشن «شاهزداه روم» به همراه پرونده ای ویژه برای این انیمیشن پرطرفدار منتشر شد.

به گزارش سوره سینما ، همشهری بچه ها با این مقدمه به سراغ معرفی این انیمیشن ایرانی برای کودکان ایرانی رفته است: تا حالا شده خودتان عروسکی ساخته باشید؟ عکسی گرفته یا نقاشی کشیده باشید؟ می‌دانم که شده. دیده‌اید کاری که آدم خودش انجام داده باشد چه ارزش عجیب و غریبی برای خودش دارد. انیمیشن «شاهزاده‌ی روم» چیزی شبیه همین حس را برای ما ایجاد می‌کند. در میان همه‌ی انیمیشن‌های خوب و زیبای دنیا، این یکی در ایران ساخته شده. به همین دلیل ارزش خاصی برای ما دارد. داستان این انیمیشن درباره‌ی موضوع خیلی خیلی مهمی است…

این پرونده در بخش سینمای این نشریه منتشر شده است. مجله «همشهری بچه ها» به سردبیری حامد سلیمانی و مرجان فولادوند هر ماه منتشر می شود.

hamshahri-shahzade-cover

گفتنی است انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا» (کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ») است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیر ویژه کسب کند.

این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>