سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۴ در ۱:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

هانس زیمر به تیم تولید جدیدترین فیلم کریستوفر نولان پیوست

nolan

با رسمی شدن خبر ساخت فیلم جدید کریستوفر نولان، حالا خبرهای مربوط به آن هم در رسانه ها بیشتر خواهد شد. اولین خبر اما مربوط به بازگشت هانس زیمر است.

به گزارش سوره سینما، کریستوفر نولان کارگردان سرشناس سینمای بریتانیا یک بار دیگر با هانس زیمر، موزیسین برنده اسکار آلمانی همکاری خواهد کرد. بر اساس خبری که روی وبسایت رسمی این موزیسین مشهور قرار گرفته، وی کار بر روی موسیقی متن فیلم «دانکرک» را آغاز کرده است.

این ششمین همکاری کریستوفر نولان با هانس زیمر پس از سه گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «در میان ستارگان» می باشد. هانس زیمر که در کارنامه خودش به جز همکاری های درخشان با نولان ساخت موسیقی متن های مشهور فیلم هایی چون «دزدان دریایی کارائیب»، «راز داوینچی» و «گلادیاتور» را هم بر عهده داشته به خاطر ساخت موسیقی انیمیشن مشهور «شیر شاه» در سال ۱۹۹۴ برنده جایزه اسکار هم شده است. او سال گذشته هم به خاطر فیلم «در میان ستارگان» نامزد کسب این جایزه بود. هانس زیمر تاکنون ۱۰ بار نامزد جایزه اسکار شده که دو بار آن به خاطر فیلم های نولان بوده است.

به جز زیمر، اما توماس همسر و تهیه کننده آثار قبلی کریستوفر نولان هم یک بار دیگر با وی همکاری خواهد کرد. همین طور به گزارش ددلاین حضور مارک رایلنس، تام هاردی و کنت برانا هم در «دانکرک» قطعی شده اما هنوز نقش های اصلی معلوم نشده اند.

دهمین ساخته سینمایی کریستوفر نولان پس از «تعقیب»، «ممنتو»، «بی خوابی»، «پرستیز»، سه گانه «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «در میان ستارگان» قرار است روز ۲۱ جولای ۲۰۱۷ اکران جهانی خودش را آغاز کند.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>